Sunday, May 29, 2011

Twist ur mind

Hai!..I'm back dengan many new things..tajuk minggu ni "PERUBAHAN"
Seperti blog ini banyak perubahannya, termasuk la saya banyak juga perubahan yang berlaku sepanjang 3 bulan tak meng'update' blog ni..well...full-time housewife yg ber'usahawanan' memang banyak yang nak dibuat..akhirnya, tibalah masa untuk update blog.

Perubahan?..

yup! it's time for a change..apa yang nak ditukar? 
baju ke?.. langsir ke?.. TV ke?.. kereta ke?..
bukan semua tu..just a twist of mind..

tukar dari selesa kepada kurang selesa.

hairan kan?..kenapa pulak nak tukar dari selesa ke kurang selesa?..terbalik sudah. Bukan nak tukar kehidupan tapi tukar persepsi mengenai kehidupan kita. Kebanyakan orang kurang berusaha kerana merasa diri sudah selesa. Mungkin disebabkan itu juga menyebabkan seseorang itu kurang bertindak secara luar biasa sedangkan mampu melakukannya..setuju tak?..ayat "Dia boleh la..aku tak boleh.." selalu bermain di fikiran mereka ini..

Perkara ni terjadi pada kami 4 1/2 tahun yang lepas..Hanya membuat satu keputusan yang tepat (perubahan) merubah 360 darjah hidup kami.. Suami dari kerja makan gaji sehingga memiliki perniagaan sendiri & saya sendiri dari seorang full-time housewife ber'ijazah' kepada businesswoman..

Hanya saya seorang ke yang boleh melakukannya? anda pun boleh..

Hubungi saya, Nurul : 0133904006

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...